Reklamace
Obdrželi jste nekompletní nebo jiný produkt?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem info@ekosfera.vision nebo volejte na uvedená telefonní čísla: Česká republika +420 608 343 467, Slovenská republika +421 948 305 533. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní, nebo vykazuje nějaké vady.
V případě reklamace si připravte následující údaje, které je nezbytné v rámci identifikace uvést při telefonické nebo emailové komunikaci:
Nedodání výrobku
- Číslo objednávky nebo faktury
- Přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem (při e-mailové komunikaci)
- Identifikace produktu, který Vám nebyl doručen
Zaměněný výrobek
- Číslo objednávky nebo faktury
- Příložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem (při emailové komunikaci)
- Popis produktu, který vám byl doručen
Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.
Jak postupovat při reklamaci.
Výrobek zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila.
Druhá možnost: Stačí produkt nafotit, kde bude vidět vada a poslat na náš email info@ekosfera.vision