Obdrželi jste nekompletní nebo jiný produkt?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem info@ekosfera.vision nebo volejte na uvedená telefonní čísla: Česká republika +420 608 343 467, Slovenská republika +421 948 305 533. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní, nebo vykazuje nějaké vady.

V případě reklamace si připravte následující údaje, které je nezbytné v rámci identifikace uvést při telefonické nebo emailové komunikaci:

Nedodání výrobku

  • Číslo objednávky nebo faktury
  • Přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem (při e-mailové komunikaci)
  • Identifikace produktu, který Vám nebyl doručen

 

Zaměněný výrobek

  • Číslo objednávky nebo faktury
  • Příložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem (při emailové komunikaci)
  • Popis produktu, který vám byl doručen

 

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.

Jak postupovat při reklamaci.

Výrobek zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila.

Druhá možnost: Stačí produkt nafotit, kde bude vidět vada a poslat na náš email info@ekosfera.vision

Žádná položka